Subject: Re: Amazon ska börja publicera Fan Fiction
From: Mikael Book <[log in to unmask]>
Date:Wed, 29 May 2013 20:18:28 +0300

Som tack för det upplysande svaret tillägnar jag Katarina och alla
andra följande fanfiction:

Amazonernas återkomst

Kap. 1

Företaget Amazon, grundat av Herkules olydiga barn, misslyckas och går i
konkurs. De riktiga amazonerna gör come-back, slår Herkules i bojor och
inför gåvoekonomi. Samhället och kulturen blomstrar. Efter en tid inser
amazonerna i alla fall att de inte kan låta Herkules ruttna i fängelset.
Han måste ju få fortsätta att uträtta sina verk (inte nödvändigtvis några
storverk)!

Forts. i nästa kap.

Hälsar,

Mikael

Mikael Böök * [log in to unmask] * gsm +358(0)-44 5511 324 *
http://www.kaapeli.fi/book/  * http://blogi.kaapeli.fi/book/ *
http://blog.spinellisfootsteps.info/