Subject: SV: [BIBLIST] Primo på Umeå UB
From: Klas Blomberg <[log in to unmask]>
Date:Fri, 31 May 2013 14:46:08 +0000

Umeå skickade ut sitt meddelande 22 maj klockan 15:29, och ditt fördömande kom inte förrän 24 maj klockan 12:41.
Du har alltså ägnat nästan 45 timmar åt att sitta inne vid datorn och fundera och jämföra och till sist kommit fram till att Ebsco är bäst - en imponerande självövervinnelse i den underbara försommaren!
Vi är djupt tacksamma över din självuppoffrande insats - vad skulle vi göra utan dig?

mvh Klas Blomberg, Linköping