Subject: Re: SV: [BIBLIST] Primo på Umeå UB
From: Jan Szczepanski <[log in to unmask]>
Date:Tue, 28 May 2013 09:35:23 +0200

Lars,

Du kanske kan berätta om varför ni valde Primo. Det vore intressant.
Jag antar att ni har material som visar att att Primo är det
överlägset bästa av systemen och kanske ni även gjorde jämförelser med
Google. Jag modifierar gärna min bild av ett norrländskt magplask .
Min lilla femtonminutersundersökning kanske inte är korrekt. Du får
gärna rätta mej om jag har fel.

Jag antar att vi delar åsikten att det är användaren som ska vara i
centrum, inte biblioteket, inte IT-nördar och inte upphandlare.

Jan