Subject: SV: [BIBLIST] hon ärglad åtdet generationsskifte som nu pågå r pålandets bibliotek
From: Maria Lundqvist <[log in to unmask]>
Date:Mon, 21 May 2012 12:42:08 +0000

Jag var på konferensen och lyssnade på det som Gunilla Herdenberg sa. Jag tolkar det inte på det sätt som framkommit här, utan istället att Gunilla är glad för de nya biblioteksanställda kommer fram och som engagerar sig och att det bådar gott för framtidens biblioteksutveckling.

Maria Lundqvist
Länsbibliotek Sydost