Subject: SV: [BIBLIST] SV: ungdomsböcker - vilka?
From: Ann Wiklund <[log in to unmask]>
Date:Wed, 18 Jan 2012 11:06:24 +0100

Och är det något bibliotek som tänker rensa ut den - Diana Wynne Jones,
Tidens mittpunkt - så skicka den genast till mig! Den går inte att få tag på
och jag älskar hennes böcker!

Ann Wiklund
+46 767761688
Samordnare för läns- och regionbiblioteken i Digidel2013 – en nationell
kampanj för ökad digital delaktighet
www.digidel.se

Ann Wiklund Konsult
+46 76 7761688