Subject: AUTO: Gunnel M Hellman/Hälso- och sjukvårdsförv/Landstinget_Västmanla nd/SE är inte på kontoret. (tillbaka 2011-05-02)
From: Gunnel Hellman <[log in to unmask]>
Date:Sun, 1 May 2011 16:02:36 +0200

Jag kommer inte att vara på kontoret och kommer inte tillbaka förrän
2011-05-02.

Jag kommer att svara på meddelandet när jag kommer tillbaka.

Obs! Det här är ett automatiskt svar på ditt meddelande  "[BIBLIST]
Bibliotekarie sökes till Mälardalens högskola!" sänt 2011-05-01 10:39:50.

Det här är det enda meddelande du kommer att få om att den här personen
inte är på kontoret.