Re: SV: [BIBLIST] Riksbibliot-e-karie och chef

Mikael Book <[log in to unmask]>

Tue, 3 May 2011 13:48:36 +0300

TEXT/PLAIN

Tack Benito, för att du väckte mina förhoppningar! Jag skulle
som sagt gäna söka jobbet.
Fast det är nog kanske bäst att jag avstår. Beslutsfattarna skulle
säkert anlita expertier på förvaltningsrätt och då
skulle min ansökan hamna i mappen Ö.
Vänligen,
 - Mikael

Mikael Böök * [log in to unmask] * gsm +358(0)-44 5511 324 *
http://www.kaapeli.fi/book/ * http://blogi.kaapeli.fi/book/ *
http://blog.spinellisfootsteps.info/