Subject: SV: [BIBLIST] Riksbibliot-e-karie och chef
From: Larsson Mikaela - FST <[log in to unmask]>
Date:Tue, 3 May 2011 11:43:58 +0200

Ja, här på biblist tycks ju felstavningarna florera hej vilt !
Han som tycker att ni ska söka tjänsten kan ju inte ens stava till "gärna".
"Gäna" heter det tydligen utan ett r framför n:et.

Med vänlig hälsning
Mikaela Larsson
Bibliotekarie, Adm, Förvaltningsrätten i Stockholm
08-561 68093 . [log in to unmask] . Postadress: 115 76 Stockholm . Besöksadress: Tegeluddsvägen 1 . Fax: 08-561 680 01 . www.forvaltningsrattenistockholm.domstol.se