SV: [BIBLIST] Tack och farväl

Swedberg Christina <[log in to unmask]>

Mon, 31 May 2010 17:11:00 +0200

text/plain

Kära Carita,
Tack själv för allt trevligt vid alla möten och konferenser!
Och lycka till med det nya livet!

Varma hälsningar
Christina

------------------------------
Christina Swedberg
Funktionsansvarig för lån och fjärrlån
Carolinabiblioteket
Uppsala universitetsbibliotek
Box 510
751 20 UPPSALA
Tel. 018-471 3939

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services [mailto:[log in to unmask]] För Carita Backman
Skickat: den 27 maj 2010 09:36
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] Tack och farväl

Kära kolleger/vänner,

Då jag 2010-06-03 avgår med pension (förtida uttag), vill jag passa på och
tacka er alla för fint samarbete under ca 40 år i "Fjärrlånebranschen".
Jag vill också framföra mitt varma tack för givande och glädjerik samvaro vid
många fjärrlånekonferenser och -möten, både inom och utom Sveriges gränser !

Må väl

önskar

Carita Backman

Fjärrlån