Subject: SV: [BIBLIST] Ang: [BIBLIST] Text finnes, författare sökes och ev noter sökes
From: "Thegel, Ann-Gerd" <[log in to unmask]>
Date:Thu, 14 Jan 2010 14:52:14 +0100

Leonard Cohens sånger finns på svenska i en ganska nyutkommen skiva med Tomas Boström, Mitt glömda jag. Det finns också en skiva där Jan-Erik Lundqvist sjunger Leonard Cohen på svenska. Kan det kanske vara någon av dessa tolkningar som söks?

Anngerd Thegel
Bibliotekarie, Facklitteratur och fjärrlån
Västerås stadsbibliotek
Telefon 021 39 46 27