Subject: Re: The Complet Discovery Solution?
From: Jan Szczepanski <[log in to unmask]>
Date:Thu, 14 Jan 2010 08:33:27 +0100

Daniel Forsman har på Betabib, en blogg för alla seriösa bibliotekarier,
skrivit en balanserad
och insiktsfull längre analys om sina första intryck av EBSCO Discovery
Service.

http://www.betabib.org/

Jan

Jan Szczepanski wrote:
> Information Today publicerade igår en artikel som jag tror, utan att
> vara expert, kan vara
> av intresse för dom bibliotek som letar, söker eller jobbar på, den
> ultimata sökmaskinen.
>
> EBSCO Publishing Releases Its EBSCO Discovery Service
> /by Paula J. Hane <javascript:authorSearch('846')> /
> Posted On January 11, 2010
>
> http://newsbreaks.infotoday.com/NewsBreaks/EBSCO-Publishing-Releases-Its-EBSCO-Discovery-Service-60540.asp
>

> Är detta verkligen den ultimata lösningen? I så fall en gudi behaglig
> gärning!

> [...]

biblioteks hållning

those of the Gothenburg University Library

Jan Szczepanski
Förste bibliotekarie
Goteborgs universitetsbibliotek
Box 222