Subject: Re: SV: [BIBLIST] bokönskemål
From: Marie Johansen <[log in to unmask]>
Date:Mon, 11 Jan 2010 14:29:08 +0100

Den där lilla stunden av närhet av Bengt Ohlsson. Mycket bra roman.

Bästa hälsningar
Marie

_________________________

Marie Johansen
Utvecklingsledare Stockholms Stadsbiblioteks barn- och
ungdomsverksamhet
Regionbibliotek Stockholm
113 80 STOCKHOLM
tel. 08-508 31 013, 0768-250 482
e-post: [log in to unmask]

SV: [BIBLIST] bokönskemålMånga kallar hans böcker för "Kangasland" har
läst många själv. Mycket bra författare!

Ola Sq