Subject: avstånd till bibliotek
From: Lena Wester <[log in to unmask]>
Date:Mon, 11 Jan 2010 12:46:48 +0100

Jag har ett minne av att jag för länge sedan läste i en
rapport/utredning om sambandet mellan biblioteksbesök och avstånd till
bibliotek. Något om vid vilket avstånd besöken avtog avsevärt och också
om barns avståndskänslighet.
Kan någon hjälpa mig? Gärna med både var det stod och vilka avstånd som
nämndes
Svar till [log in to unmask]

Lena Wester, Haninge bibliotek