Barnen på fritids - vill de läsa?

Lena Kjersén Edman <[log in to unmask]>

Mon, 9 Mar 2009 11:53:05 +0100

text/plain

Bibliotekskonsulent Marie Johansen i Stockholm kommer att bistå mig 2 april
på Bonnier Conference Center då vi föreläser för 200 antällda på fritidshemmen
om "språkutvecklande och identitetsstärkande litteratur till fritids".
Tack Biblist!
Tack Marie!
Tack Gertrud Widerberg som bistår mig på onsdag i Göteborg.
MALMÖ nästa .....

Tips från landets alla barnbibliotekarier om vad vi/ni vill kunna hjälpa till med på
fritids - när det gäller barns läsning - mottages mer än gärna av oss.
Tack!
Lena Kjersén Edman