Sv: [BIBLIST] BARNBIBLIOTEKARIE (Stockholm) eller KONSULENT. Hjälp!

Marie Johansen <[log in to unmask]>

Mon, 9 Mar 2009 11:12:47 +0100

text/plain

Jag skriver ett svar bara för dig Lena, men jag hjälper dig såklart
gärna.

Marie

_________________________

Marie Johansen
Utvecklingsledare Stockholms Stadsbiblioteks barn- och
ungdomsverksamhet
Regionbibliotek Stockholm
113 80 STOCKHOLM
tel. 08-508 31 013, 0768-250 482
e-post: [log in to unmask]

Kom och hjälp!
Du som är
BIBLIOTEKSKONSULENT eller BARNBIBLIOTEKARIE I STOCKHOLM,
  HJÄLP!
Fritidshemspersonalen i Göteborg, Malmö och Stockholm ska
fortbildas,bland
annat om litteraur och läsning.
Min uppgift blir att tala om "språkutvecklande och identitetsskapande
litteratur
till fritids".
I Stockholm kommer ungefär 200 personer. EN VIKTIG MÅLGRUPP!
Och jag vet INGENTING om hur fritids och biblioteken i Stockholm
samarbetar.
HJÄLP!!!!

Kom med mig 2 april klockan 11.10 - 12.10
till Bonnier Conference Center, Torsgatan 21
och hjälp mig. VARMT VÄLKOMMEN!!!

Redan på onsdag ska jag prata med fritidspersonalen i Göteborg och där
får
jag stöd av barnbibliotekskonsulenten.
VEM KOMMER?
SNÄLLA..... TACK!!