BARNBIBLIOTEKARIE (Stockholm) eller KONSULENT. Hjälp!

Lena Kjersén Edman <[log in to unmask]>

Sat, 7 Mar 2009 13:15:25 +0100

text/plain

Kom och hjälp!
Du som är
BIBLIOTEKSKONSULENT eller BARNBIBLIOTEKARIE I STOCKHOLM,
  HJÄLP!
Fritidshemspersonalen i Göteborg, Malmö och Stockholm ska fortbildas,bland
annat om litteraur och läsning.
Min uppgift blir att tala om "språkutvecklande och identitetsskapande litteratur
till fritids".
I Stockholm kommer ungefär 200 personer. EN VIKTIG MÅLGRUPP!
Och jag vet INGENTING om hur fritids och biblioteken i Stockholm samarbetar.
HJÄLP!!!!

Kom med mig 2 april klockan 11.10 - 12.10
till Bonnier Conference Center, Torsgatan 21
och hjälp mig. VARMT VÄLKOMMEN!!!

Redan på onsdag ska jag prata med fritidspersonalen i Göteborg och där får
jag stöd av barnbibliotekskonsulenten.
VEM KOMMER?
SNÄLLA..... TACK!!
HÖR AV DIG!