Subject: Re: Sv: Re: [BIBLIST] Sv: Re: [BIBLIST] Verksamhetsberättelsen för Fråga biblioteket 2008
From: Anders Ericson <[log in to unmask]>
Date:Wed, 18 Mar 2009 15:44:17 +0100

Et populärt PR-tiltak blant virtuelle referansebibliotekarer i USA er
å "slamme" de kommersielle/private tjenestene, som t ex
Wikianswers.com
Det vil si: Man leverer - gode - svar på spørsmål som dukker opp - og
så oppgir man at man er bibliotekar og kan tilby den og den
bibliotekbaserte tjenesten

Verken i Sverige eller Norge fins det vel mange sånne, men det hender
at bibliotekarer gjör dette på Google groups

anders e

--
Hilsen
Anders Ericson