Subject: SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Helsingborg og Telemark - det "neutrala" biblioteket?
From: Forsell Christian - KF <[log in to unmask]>
Date:Fri, 20 Mar 2009 17:01:33 +0100

Jag hoppas det framgick av mitt brev att min inställning är samma som Anders. Blev lite förbryllad av svaret.

Poängen var att man först kanske inte reflekterar över ett sådant ingripande i en utställning och tycker att det verkar vettigt bla. med tanke på frågan om eventuell antisemitism. Men om man funderar lite och tänker tanken att det istället handlade om medieurvalet så inser man det konstiga. Men det kan vara att andra inte tycker att det är jämförbart och att det är helt Ok att en ordförande i en nämnd stänger ner utställningar.

/Christian Forsell