Subject: Re: Dewey, det vete katten?
From: Britt Omstedt <[log in to unmask]>
Date:Mon, 16 Mar 2009 21:43:18 +0100

Såg ett exempel i Bryssel där EU:s Regionkommitté och Sociala och
ekonomiska kommitté delade bibliotekslokaler och hade två helt separata
samlingar med två helt olika uppställningssystem. Verkar inte särskilt
användarvänligt, kändes väldigt byråkratiskt och otillgängligt. Inte någon
bra idé.

Britt Omstedt

--
Britt Omstedt