Subject: Re: Manus
From: Pia Shekhter <[log in to unmask]>
Date:Thu, 5 Mar 2009 10:00:15 +0100

Jag föreslår att du börjar med att kontakta Amatörteaterns riksförbund
(ATR) - http://www.atr.nu/. Om de inte har materialet får du säkert tips
på vart du kan vända dig.

Vänliga hälsningar!
Pia Shekhter

--

Bibliotekschef/Head librarian
Ordförande i Svenska musikbiblioteksföreningen/

Högskolan för scen och musik vid Göteborgs universitet/
Academy of Music and Drama, Göteborg University
Biblioteket/Library
P.O. Box 210, SE-405 30 GÖTEBORG
Tel: +46 (0)31-786 40 57, Fax: +46 (0)31-786 40 59
http://www.hsm.gu.se

---