Re: SV: [BIBLIST] Konverteringstabellen SAB-Dewey fritt tillgänglig - med länk

Tove Kjellander <[log in to unmask]>

Thu, 5 Mar 2009 08:01:52 +0100

text/plain

Vi kanske inte ska glömma att det faktiskt finns en konverteringstabell
på riktigt papper också, till och med med pärmar.. Visserligen lite
gammal (2000), men säkert fullt tillräcklig för enklare klassningar.
Hälsn Tove K./Örebro