SV: [BIBLIST] Konverteringstabellen SAB-Dewey fritt tillgänglig - med länk

Magdalena Svanberg <[log in to unmask]>

Wed, 4 Mar 2009 22:14:33 +0100

text/plain

Hej igen!
Vi kommer att göra konverteringstabellen SAB-Dewey tillgänglig för nedladdning i sin helhet eftersom det finns önskemål om det. Jag skickar ut ett meddelande när det är gjort. Tills dess är det alltså sökning i konverteringstabellen som är möjlig att göra utan att ange lösenord.

Hälsningar Magdalena Svanberg

Magdalena Svanberg

Avdelningen för Nationell samverkan

Kungl. biblioteket/National Library of Sweden

Post: Box 5039, 102 41 Stockholm

Besök: Biblioteksgatan 29, Stockholm

Telefon: 08 463 44 45

Fax: 08 463 40 04

E-post: [log in to unmask] <mailto:[log in to unmask]>