SV: [BIBLIST] Föreningsguiden?

Apelqvist Kristina <[log in to unmask]>

Thu, 19 Mar 2009 16:17:11 +0100

text/plain

Tack till alla er som kommit med intressanta tips på var "min" låntagare kan hitta olika föreningar, nu när Föreningsguiden inte längre finns. Jag skall vidarebefordra alla tips åt honom.

Alla förslag på länkar och skrifter finns på Biblist, eftersom de flesta svarat direkt till listan, så jag gör ingen sammanställning. Intresserade får söka i arkivet!

Hälsningar,
Kristina Apelqvist
Bälinge bibliotek