Subject: ABM-konferansen 2008 - Kulturarven til alle
From: Jan Szczepanski <[log in to unmask]>
Date:Thu, 16 Oct 2008 13:16:13 +0200

Det är sällan numera jag brukar tycka att  konferenser har så mycket att ge,
 men denna norska vill jag starkt rekommendera eftersom här diskuteras dom
viktiga frågor som sällan eller aldrig diskuteras i Sverige. Här kan vi
få den inspiration
som vi så väl behöver. Är ni intresserade av att även vårt kulturarv
görs tillgängligt
för alla och envar som nya tekniken möjliggör så Åk om ni får och kan!

Jan

Klippt ur [log in to unmask]

* Kva reknar brukarane som eit godt arkiv, bibliotek eller museum i 2014?
* Kva forventar brukarane av digitale tenester og digitalt innhald ?
* Blir det slik at det som ikkje er på Internett, det finst ikkje?

Samfunnet vil endra seg mykje fram til 2014 og 2024. Fram til no har
brukarane kome til institusjonane. Blir framtida slik at institusjonane
må koma til brukarane?

ABM-konferansen 2008 inviterer til debatt om korleis arkiv, bibliotek og
museum skal vera aktive i utviklinga og i å definera institusjonane si
samfunnsrolle i lys av den nye teknologien. Norske og internasjonale
innleiarar tek føre seg viktige utviklingstrekk i Noreg og i utlandet.

Program og påmelding:
http://www.abm-utvikling.no/digitalt-abm/abm-konferansen-2008-kulturarven-til-alle.html

Tid: Måndag 17. november 2008 - Grand Hotel, Oslo
Konferanseavgift: Kr 500
Påmeldingsfrist: 27. oktober 2008

Harald Skeie
seniorrådgjevar
ABM-utvikling - Statens senter for arkiv, bibliotek og museum
Norwegian Archive, Library and Museum Authority
Observatoriegata 1b, Pb. 8145 Dep.
N-0033 OSLO, Norway
tel: +47 23 11 75 00 fax: +47 23 11 75 01
www.abm-utvikling.no

biblioteks hållning

that of Göteborgs universitetsbibliotek

Jan Szczepanski