Subject: SV: [BIBLIST] amerikanska romaner och börs- bank- och finansvärlden
From: Jan Larsson <[log in to unmask]>
Date:Wed, 1 Oct 2008 16:40:59 +0200

Hej,

för den som vill fördjupa sig i ämnet finns även en hel del skrivet om
finansvärldens aktörer och psykologi, utgivet vid till exempel  Handels
i Göteborg och Stockholm.

/// Jan L.

Hej!

Här kommer en länk med finans-iga titlar:

http://www.aktiespararna.se/artiklar/Reportage/Finans-pa-pappret/

MVH Maria Carlén, Täby bibliotek