Subject: Re: Vikariat i Västerhaninge bibliotek
From: Ulla-Greta Ericsson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 31 Oct 2008 15:50:53 +0100

Jag heter Ulla-Greta Ericsson bor i Eskilstuna och är mycket intresserad.
För närvarande har jag inget arbete och skulle kunna hoppa in snabb om jag
bara kan lösa boendefrågan. Jag är väl förtrogen med Book-it men har aldrig
varit programansvarig. Har tyvärr ingen vana av att tillverka avancerade
affischer och biljetter. Har vid något tillfälle gjort någon enklare affisch
i Word.
Skickar med CV och meritförteckning.
Mvh
Ulla-Greta Ericsson