Subject: SV: [BIBLIST] Riktlinjer för klädsel mm i yttre tjänst
From: Carl-Henrik Berg <[log in to unmask]>
Date:Fri, 31 Oct 2008 14:14:12 +0100

Innan ännu en debattomgång i detta populära ämne nu brakar lös vill jag citera en klok man som i januari 2007 skrev följande på BIBLIST (ett inlägg av många i den livliga klädseldebatt som Michael Körnemark drog i gång den 14/1 2007):

"För egen del vädjar jag bara om att man använder sitt sunda förnuft i den mån man har något. Och följer sin övertygelse med omdöme, utan att nödvändigtvis skylta med den i infodisken."

Carl-Henrik Berg
Strängnäs bibliotek