Subject: Bibliotekarier med teknisk inriktning sökes
From: Anna-Stina Axelsson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 27 Oct 2008 08:26:14 +0100

Jag söker ett par bibliotekarier som skulle kunna bidra till
Kunskapsspanarna, samarbetet mellan Kunskapskanalen och Fråga
biblioteket. www.kunskapsspanarna.se

Kunskapsspanarna bidrar med tips på fördjupningsläsning - böcker,
webbplatser, artiklar etc - i anslutning till Kunskapskanalens
programserier. Bibliotekarier från både folk-, forsknings- och
specialbibliotek deltar. Nu söker vi ett par personer som kan bidra med
lästips inom områdena astronomi och människan i rymden, samt avgörande
uppfinningar på det tekniska området.

Skulle du kunna och vilja bidra till Kunskapsspanarna med detta, hör av
dig till mig - gärna omgående - för mer information!

Vänliga hälsningar Anna-Stina

Anna-Stina Axelsson
Utvecklingsledare
Fråga biblioteket

Regionbibliotek Stockholm
Stockholms Stadsbibliotek, Kulturförvaltningen
Odengatan 55
113 80 Stockholm

Phone +46(0)8-508 31 245
Fax      +46(0)8-508 31 230