Subject: Sv: Saga om former
From: Inger Söderman <[log in to unmask]>
Date:Tue, 6 May 2008 13:22:29 +0200

Ja den är det: jag hade glömt lilla skrovlig. Jag vet att min yngsta
tyckte den var spännande att känna på! Tack för alla som svarat direkt
till mig och till listan. Kanske kan det vara något för Dig Gustaf.
Hälsn
Inger

Hej!
Jag tror att den bok som efterfrågas är:
Hcf/P
Allen Jensen, Virginia
Var är Lilla Skrovlig? [Punktskrift] : en bok för blinda och seende
barn / Virginia Allen Jensen och Dorcas Woodbury Haller ; översatt
från
engelska av Gallie Eng. - Enskede : TPB, [1979]. - 22 bl. med
brailleskrift
Orig:s titel: What's that?
Första svenska upplaga för boken 1978. Förlag: R&S
Bredvidbok
Reliefbilder ingår
Fullskrift
Bilder för blinda och seende barn med olika ytor i reliefteknik om
Lilla Skrovlig och hans kamrater Lilla Knottrig, Lilla Randig och
Lilla
Prickig

Ämne: Taktil bilderbok
Finns på TPB, men tyvärr är det kö på den för tillfället.

Med vänlig hälsning
Ingela Lindberg
TPB

Klassning: Hcf(yb)/P