Subject: SV: [BIBLIST] Mina bibliotek
From: Per Nordgren <[log in to unmask]>
Date:Fri, 23 Nov 2007 14:57:13 +0100

Ja, visst är det beklämmande som ungdomen håller på. Jag har hört att
de meddelar sig med varandra via elektronisk post också! Många som
jag känner ägnar sig åt virtuella möten så gott som dagligdags: de
pratar i telefon, skriver brev och läser vad andra har skrivit på tryckta
pappersark bundna i tjocka volymer i stället för att prata med dem personligen. En skrämmande utveckling. Inte undra på att man blir trött.

/per nordgren, Konstfacks bibliotek (ej i Facebook)

Ämne: Re: [BIBLIST] Mina bibliotek

Facebook vadå? En chat för ungdomar? Jag ska
fråga min dotter, för hon har koll på vad ungdomar
håller på med i dessa de yttersta dagar. Själv är
jag inte speciellt nyfiken snarare trött.

Jan