Subject: SV: [BIBLIST] Mina bibliotek
From: Karin Sundequist <[log in to unmask]>
Date:Fri, 23 Nov 2007 14:11:47 +0100

Hej,
inget ont om communities, men jag tänkte bara, innan någon går in och
registrerar sig som användare på Facebook, meddela om att det i nuläget inte
går att avregistrera sig från Facebook när man väl är med och att man, när
man godkänner avtalet, överlåter rättigheterna till allt man lägger upp på
sajten till Facebook i 30 år. Men ni har säkert sett artiklar om det i
media.

Med vänliga hälsningar
Karin Sundequist