Subject: Mina bibliotek
From: Jan Szczepanski <[log in to unmask]>
Date:Fri, 23 Nov 2007 08:13:44 +0100

Igår fick jag följande länk från en kollega om en biblioteksfacebook

http://www.minabibliotek.se/default.aspx?id=1782&refid=1061

och idag läser jag på Erik Borälvs NITA om en bibliotekscommunity

--- *Bibliotek *---
Umeå kommun: Biblioteket i ditt vardagsrum
Nu öppnas dörrarna till det virtuella Vardagsrummet - Sveriges första
bibliotekscommunity. Umeåregionens bibliotek bjuder i sina användare att
vara med och påverka innehållet på webbplatsen minabibliotek.se.
http://www.newsdesk.se/pressroom/umea/pressrelease/view/biblioteket-i-ditt-vardagsrum-180869

Det handlar om samma sak.

Jag är inte road men andra kanske är det?

Vad är det för fel med verkliga möten i verkligheten?

Jan

--

Jan Szczepanski
Förste bibliotekarie