Subject: Re: Tips på fantasy/SFbok med datortema?
From: Sara Lundström <[log in to unmask]>
Date:Tue, 20 Nov 2007 09:21:59 +0100

Tad Williams' "Otherland" (den heter så även på svenska) har jag läst med
stor behållning. Denna serie (8 delar) utspelar sig i virtual reality-
miljö och är en SF som kommer att bli mer och mer fantasy-lik ju mer
insyltade protagonisterna blir i VR-världen. Rekommenderas varmt.

Mvh
Sara

On Mon, 19 Nov 2007 11:13:15 +0100, Victoria Lovsten
<[log in to unmask]> wrote:

>Finns det någon på listan som kan tipsa om någon fantasy/SFbok med
datortema? Jag kommer bara på George Johansson serie Uppbrott från Jorden,
men vill gärna ha tips från senare decennium.