Subject: SV: [BIBLIST] Tips på fantasy/SFbok med dato rtema?
From: Ola Ekstrom <[log in to unmask]>
Date:Mon, 19 Nov 2007 13:40:13 +0100

Kommer att tänka på "King Kong blues : en berättelse
från år 2018" av Sam J. Lundwall. Den kom nog till och
med innan George Johanssons böcker men har ett ganska
roligt svenskt perspektiv.

Mvh, Ola Ekström

--- Victoria Lovsten <[log in to unmask]>
skrev:

> Finns det någon på listan som kan tipsa om någon
> fantasy/SFbok med datortema? Jag kommer bara på
> George Johansson serie Uppbrott från Jorden, men
> vill gärna ha tips från senare decennium.
>
> Med vänlig hälsning
>
> Victoria Lovsten
> Bibliotekarie
> Kultur och Fritid
> Gymnasieskolan i Eslöv, enhet Berga
> Verkstadsvägen 1, 241 38 Eslöv
> tfn 0413-622 41
> http://www.eslov.se/

Går det långsamt? Skaffa dig en snabbare bredbandsuppkoppling.
Sök och jämför hos Yahoo! Shopping.
http://shopping.yahoo.se/c-100015813-bredband.html?partnerId=96914325