Subject: SV: [BIBLIST] Tips på fantasy/SFbok med datortem a?
From: "Bergvall, Maria" <[log in to unmask]>
Date:Mon, 19 Nov 2007 12:45:50 +0100

Örjan Persson har skrivit 3 böcker (som jag känner till i alla fall) på temat ungdomar som dras in i dataspel/cyberspace:

The great world game 1998
Dreamgame 2002
Cyberterror 2003

Väldigt underhållande tycker jag, och de barn och ungdomar jag tipsat om dem har också uttryckt sin enorma förtjusning! :)

Vänliga hälsningar
Maria Bergwall
Bibliotekarie
Fackavdelningen