Subject: Halloween: plats för spöken, zombies och änglar på biblioteken!
From: Peter Alsbjer <[log in to unmask]>
Date:Thu, 1 Nov 2007 09:14:36 +0100

För er som tycker sånt är kul, har jag spanat lite på webben om aktuella spöken, zombies och änglar på bibliotek runt om världen.
Spaningen finns på http://peterals.wordpress.com/2007/10/29/lagom-till-halloween/

Till er som tycker att Halloween är enbart jobbiga ungar, amerikaniserad kultur eller två söndagar i rad att få ångest av så ber jag om ursäkt att jag tog upp er tid. Ni kan slänga detta mail direkt.

(Tack till Annika Hultén som tipsade om filmen)

mvh Peter Alsbjer

Regionförbundet Örebro
Länsbiblioteket i Örebro län
701 83 Örebro