Subject: SV: [BIBLIST] Vem har Sveriges största bibliotek sstol?
From: Carl-Henrik Berg <[log in to unmask]>
Date:Tue, 6 Nov 2007 12:01:44 +0100

Grattis!

Har ni bilder? Kan nämna att Strängnäs bibliotek har Sveriges minsta biblioteksstol. Tyvärr är den så liten att jag en stressig fredag råkade slarva bort den, vilket plågar mig rätt mycket (säg inget till chefen). Vid tillfälle ska jag försöka bygga en ny. Dock ej i bok.

Carl-Henrik Berg
Strängnäs bibliotek