Subject: Re: Validering av webbplatser enl 24-timmarswebben
From: Peter Almerud <[log in to unmask]>
Date:Wed, 28 Nov 2007 18:44:00 +0100

Jakob,

jag fick redaktörsuppdragen för både Infotrend och Infobrief. Jag hoppas att jag är att gratulera. I helgen och precis i början av nästa vecka kommer jag att vara i Skåne och delvis i Lund. Jag skulle gärna vilja träffa dig - om du har tid och lust - , dels för att det vore trevligt, dels för att jag gärna vill veta mer om ditt nya jobb, dels för att jag tror att du kanske har en del tips som jag kan ha nytta av i mitt nya redaktörskap. Hur har du det på måndag?

Hälsningar Peter

-------- Original-Nachricht --------