Sv: [BIBLIST] BIVIL:are söker sommarjob b!

Annika Restadh <[log in to unmask]>

Mon, 13 Mar 2006 13:32:03 +0100

text/plain

Vi har flera intresserade sommarjobbare före i kön. Men jag sparar ditt mail!

MVH Annika

Annika Restadh
Askersunds bibliotek
Lilla Bergsgatan 12 a
69630 Askersund
Tfn 0583-81243
Fax 0583-81076

Hej!
Jag går andra terminen på BIVIL i Lund och söker nu sommarjobb under
perioden mitten av maj till augusti. Jag har tidigare erfarenhet av
biblioteksarbete både på skolbibliotek (Mediegymnasiet i Malmö) och på
universitetsbibliotek (Medicinska fakulteten i Lund). Jag med andra ord är
jag väl bekant med biblioteksarbete. Alla arbetstider/perioder är av intresse!
Är bosatt i Malmö men ser inte pendling som ett hinder.
Kontakta mig via mail.
Mvh
Martina Persson

Meddelandet har kontrollerats mot virus samt skadligt
innehåll av MailScanner och förmodas vara säkert.