SV: [BIBLIST] Kulturarvsbrott

Wolfgang Undorf <[log in to unmask]>

Thu, 2 Mar 2006 15:44:17 +0100

text/plain

Hej Lars!

Vad synd, jag hade gärna varit med! Bra programupplägg och mycket angeläget
ämne, självklart.

Men just den 16 mars är jag i Norrköping på specialgruppsmöte. Förutom mig
deltar ett tiotal kolleger som alla jobbar med sina respektive biblioteks
kulturarvssamlingar och som skulle ha varit mycket intresserade av att ta
med både specialgruppsmötet och den här informationsdagen.
Om jag minns rätt är det här nu andra gången du lyckades lägga ett viktigt
bevarandeseminarium på samma dag som ett specialgruppsmöte. Jag får be dig
om skärpning inför framtiden. Du får jo information om specialgruppens
program, eller hur?

Hälsningar
Wolfgang

Wolfgang Undorf M.A.
Kungl. biblioteket / The National Library of Sweden
Head Unit for Book History, Library Binding and Planning of Stacks
Box 5039 --- SE-102 41 Stockholm
08-4634095 (tel) 08-4634004 (fax) [log in to unmask]