Sv: [BIBLIST] Da Vinci-koden

Rebecca Levander <[log in to unmask]>

Tue, 11 Oct 2005 16:00:45 +0200

text/plain

Eller kanske Rule of Four av Ian Caldwell & Dustin Thomason. De försökte i många år att få ge ut sin bok som handlar, om jag inte missminner mig, om ett gäng unga forskare som försöker knäcka en gammal text skriven i kod men inte förrens Dan Brown hade banat väg fick de äntligen sitt verk publicerat.

http://www.bokus.com/b/0099451956.html?pt=search_result

/Rebecca Levander

Mjölby gymnasium
Kungshögaskolan
Biblioteket
Rebecca Levander
595 80 Mjölby
0142-853 54

Information not shared is information lost

Förslag på böcker som påminner om Da Vinci-koden emottas gärna. Jag har några men söker fler titlar.

Wenda Jones
Rodengymnasiets bibliotek
Norrtälje
Tel 0176-71487