Subject: Re: Polsk författare
From: Anja Dahlstedt <[log in to unmask]>
Date:Tue, 25 Oct 2005 14:01:23 +0200

Hej,

kanske kan du hitta författaren via www.polska2000.pl
Det är en hemsida där polska författare och deras verk listas (på polska och
engelska), tror att det är Adam Mickiewiczinstitutet som ansvarar för den.
Kunde inte hitta den författare du söker där, men kanske går det att skicka
ett mail till dem och fråga. De har antagligen koll..!

Mvh Anja Dahlstedt