Subject: Reception på bibliotek
From: Martin Borg <[log in to unmask]>
Date:Fri, 21 Oct 2005 11:24:06 +0200

Hej,

På Högskolan i Borås har biblioteket fått en förfrågan om att ansvara för en reception i anslutning till bibliotekets lokaler.
Receptionen är tänkt att vara högskolans gemensamma reception (dock ingen telefonväxel) med allt vad det kan tänkas innebära.

Jag är intresserad av att komma i kontakt med bibliotek som har erfarenhet av detta.
Eller om det är någon som känner till något bibliotek med denna integrerade funktion.
Det går bra att svara till mig direkt eller till hela listan.

Vänligen,
Martin Borg

Martin Borg
Högskolan i Borås/University College of Boras
Bibliotek & läranderesurser/The library
SE-501 90 BORÅS
SWEDEN
+46 33 4354069 (phone)