Subject: Ang: [BIBLIST] Kvällstidningar på bibliotek
From: Ulf Larsson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 21 Oct 2005 09:23:26 +0200

Jaha. Szczepanski gör en djupdykning i den västkustska själens mörka djup.
Kan min stockholmska dito ha kontaminerats efter alla dessa år, tro? Mitt
första utrop på denna lista berodde på att jag ville veta om jag kunde
avstå från två kvällstidningar som blir lästa av i snitt ca tre pers/dag.
Dom kostar ju en del och ibland sägs det att man måste göra Prioriteringar.
Men jag får kränga på mig den schartauanska/lutheranska kostymen och stå
emot folklighetens samlade krav så gott det går. (Tänk att man skulle stå
för förbudstankarna här i världen...) Kul har diskussionen varit i alla
fall!
Ulf