Subject: [BIBLIST] RE: [BIBLIST] T årar som blir pärlor/bokfråga
From: Ström, Nina <[log in to unmask]>
Date:Wed, 20 Oct 2004 16:37:17 +0200

Det dr Fredrika Runeberg som har skrivit! (Nationalskaldens hustru) Det dr inledningsnovellen (ramberdttelsen) till Teckningar och drvmmar. De kvinnohistorier som sedan fvljer kan verkligen vara vdrda en och annan ter ;-), men etminstone dr ju den lidande kvinnan och hennes "frivilliga" uppoffring vacker som en pdrla...

vdnligen,
Nina Strvm
projektledare Frega biblioteket
www.fragabiblioteket.se