Subject: Re: SV: [BIBLIST] Ny portal f ör det offentliga Sverige
From: Christina Ekbom <[log in to unmask]>
Date:Thu, 28 Oct 2004 13:11:33 +0200

Nina!

Viktiga synpunkter! Jag fick uppgifterna om portalen via ett mail som
distribuerats till bl a informationsansvariga vid statliga myndigheter.
Längst ner fanns namnet på en kontaktperson, som bör kunna hänvisa vidare
när det gäller synpunkter på innehållet:

"Läs gärna mer på www.sverige.se. Om du undrar över något är det självklart
bara att ringa eller mejla mig. Mina kontaktuppgifter hittar du nedan.

Vänliga hälsningar
Lena Lindé Parkvall
Informatör, Information Officer
Statskontoret, The Swedish Agency for Public Management
Box 2280, SE-103 17 Stockholm
Tel. + 46 (0)8 454 35 55
Mobil + 46 (0)70 579 35 55 "

Lenas mailadress är [log in to unmask]