Subject: Re: Sara
From: Kerstin Vitalis <[log in to unmask]>
Date:Fri, 17 Oct 2003 13:23:39 +0200

Böckerna är skrivna av Saras pappa Bengt Johansson och heter:

Sara. [1], En dokumentär om en flickas väg från en trygg tillvaro till narkomani, prostitution och aids
Sara. D. 2, Från dödsdans till liv på övertid : dokumentär om aids-sjuka Sara
Sara. D. 3, Paradiset är en drömlös sömn : dokumentär om slutet för aids-sjuka Sara

Hälsningar
Kerstin Vitalis
Katedralskolan, Uppsala