Subject: Re: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Bibliotek lägg s ner och ersätts?
From: Ola Hammarlund <[log in to unmask]>
Date:Wed, 17 Sep 2003 10:22:54 +0000

För en tio år sedan gjorrde man ett experiment i Västerås kommun, där en
lokal intresseförening fick ta över driften av ett antal lokala inrättningar
i Tillberga, bl.a. badhuset och biblioteket. Jag vet tyvärr inte hur det
gick med det.

M.v.h.
Ola Hammarlund
Gillerbacken 49
124 64  Bandhagen
Tel. 08-87 71 04, 070-40 86 196
"Det finns mer mellan himmel och jord än på de flesta andra ställen."
Ur Norsk Dusteforbund, satiriska skämtteckningar av Fredrik Stab

Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/