SV: [BIBLIST] Bibliotek läggs ner och e rsätts?

Hellman Birgitta <[log in to unmask]>

Wed, 17 Sep 2003 10:48:44 +0200

text/plain

I Gryt som ligger i Valdemarsviks kommun drivs biblioteket av en ideell
biblioteksförening sedan flera år tillbaka. Föreningen tog över biblioteket
sedan kommunen beslutat om nedläggning. Under en tid fanns också en bokbuss,
men den försvann för flera år sedan.

Kontaktperson: Carolina Carlsson 0123-40818
Kontakta även Elisabeth Axelsson, chef för Valdemarsviks bibliotek, för mer
information, tel 0123-191 00 (vx)

Hälsningar
Birgitta Hellman

Besök Länsbibliotek Östergötlands hemsida
www.lio.se/lansbibliotek

Birgitta Hellman Magnusson
Länsbibliotek Östergötland
581 91 Linköping