Ang: Uppslagsverk för barn?

Carina Fredriksson <[log in to unmask]>

Thu, 14 Nov 2002 10:43:12 +0100

text/plain

Hej,
En alldeles nyutkommen uppslagsbok för barn är "Norstedts första uppslagsbok - kunskap från början" - kan kanske vara värt att titta närmare på!

Med vänlig hälsning,

Carina Fredriksson
Bibliotekarie
Karlskrona stadsbibliotek
Box 320
371 25 Karlskrona
Tel: 0455-303506

Hej!
För några månader sedan behövde någon här på listan tips på uppslagsverk för
barn. Jag var tyvärr inte på alerten då, nu är det jag som behöver råd. Vad
finns att rekommendera?

mvh Lina Forsebrandt
Storumans kommunbibliotek

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lina Forsebrandt
bibliotekarie
tel. 0951-141 84

Storumans kommunbibliotek
Stationsgatan 8
923 31 Storuman
Tel: 0951-141 80
Fax: 0951-141 85

Detta epostmeddelande liksom ev. bifogade filer har viruskontrollerats
av Karlskrona kommun.
This e-mail message has been scanned for viruses and cleared by
Karlskrona kommun